onsdag 29 oktober 2008

Uppmuntrans kraft

Jag vet om det, försöker praktisera det så mycket som möjligt när det är förtjänt. Uppmuntran. Det är en otrolig kraft i det. Räcker med ett ord, mail, sms etc och så kan det göra en dag, en vecka etc.

I söndagskväll, satt med lite huvudbry hur vi skulle lösa en fråga under veckan, inget stort men ändå en sån sak som får en att tänka till. Och så kommer ett mail på kvällen från en person jag aldrig tidigare haft kontakt med. Jag vet vem hon är i branschen i o m jag följt hennes karriär en del på håll men som sagt aldrig haft kontakt med henne. Till mailet - det är ett rent "uppmuntransmail", det är några konkreta saker hon tycker vi/jag gjort förbannat bra. Det mailet gör min kväll, min måndag och än idag Ons morgon tänker jag på det. Det är grymt, det är kraft i såna ord! Tack! :)

Etiketter: ,

1 kommentarer:

Klockan 30 oktober 2008 kl. 10:33 , Blogger Unknown sa...

You're welcome:)

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida